Texnoparklar malik olduğu struktur bölmələrlə sxematik olaraq, hər bir ideya, səmərəliləşdirici meyarlar və perspektivli nəticələr üçün açıq bir sistemdir. Burada tədqiqatçıların, yaradıcı gənclərin təmsilolunma hüquqları böyük əhatədə formalaşır. Bununla da, ümumilikdə, Texnoparklar ideyalar, layihələr və təşəbbüslər mərkəzi olmaqla, eyni zamanda, təhsildə və iqtisadi inkişafda onların dəyərləndirilməsi proseslərində təcrübə mərhələsinə müsbət töhvə verir.

Təhsildə və iqtisadi inkişafda texnoparkların rolu” beynəlxalq simpoziumu yeni iqtisadi idarəetmə mərhələsində texnoloji təsisatların və innovasiyaların iqtisadi inkişafda və təhsildə rolunun səmərəli nəticələrinin müzakirə olunması və yeni layihələrə zəmin yaratması istiqamətində mühüm töhfə verəcəkdir.

Bura dəvət olunan əcnəbi və yerli tədqiqatçılar konfrans zamanı həmkarları arasında ən son araşdırmalarını və fikirlərini bölüşəcəklər.

Beynəlxalq Simpoziumun keçirilməsinin əsas məqsədi müvafiq mövzu üzrə elm adamlarının çoxistiqamətli elmi araşdırma nəticələrinin kompleksləşdirilməsi, sistemləşdirilməsindən ibarətdir. 

Aşağıdakı formanın tam doldurulması məcburidir:

 

Mövzunun adı:

 

Müəllif 1:

 

Orcid İd:

 

E-poçt:

 

Təmsil etdiyi qurum:

 

Mobil nömrə:

 

 

Müəllif 2:

 

Orcid İd:

 

E-poçt:

 

Təmsil etdiyi qurum:

 

Mobil nömrə:

 

 

.....................................................................................................................................

Qeyd: 2 və ya daha artıq müəllif olduqda həmin müəllifə dair məlumatlar yeni cədvədə doldurulmalıdır.

 

 

 

Məqalə və tezislərin yazılışına qoyulan tələblər:

Soldan, sağdan, yuxarıdan 2,5 sm, aşağıdan 1,75 sm, A4 formatında 

Yazı tipi: Palatino Linotype, Şrift: 12

 

MƏQALƏNİN ADI (Yazı tipi: Palatino Linotype, Şrift: 12, qalın, böyük)

AD SOYAD

aaaaaaaaaaaaaaaaaa@gmail.com

https://orcid.org/0000-0000-0000-0000

AD SOYAD

aaaaaaaaaaaaaa@ndu.edu.az

https://orcid.org/0000-0000-0000-0000

AD SOYAD

aaaaaaaaaaaaaaaaaa@ndu.edu.az

https://orcid.org/0000-0000-0000-0000

Təşkilatın adı

XÜLASƏ

Mətn 200-250 söz

Açar sözlər: 5-8 söz

GİRİŞ

Mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn (Soyad, 2016; Soyad, Soyad, 2022; Soyad və b., 2022)

MATERİAL VƏ METODLAR

Mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn (Soyad, 2016; Soyad, Soyad, 2022; Soyad və b., 2022)

NƏTİCƏLƏR VƏ MÜZAKİRƏ

Mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn mətn (Soyad, 2016; Soyad, Soyad, 2022; Soyad və b., 2022)

ƏDƏBİYYAT SİYAHISI

  1. A.Soyad. (2018). Naxçıvan Muxtar Respublikası şəraitində ana arı yetişdirilməsinin və arı ailələrinin artırılmasının əlverişli üsulları / IV Naxçıvan Beynəlxalq arıçılıq konfransının materialları (18-19 may), Naxçıvan: Qeyrət, s.76-79
  2. Erdoğan Y., Dodoloğlu A. (2005). Bal arısı (Apis mellifera L.) kolonilerinin yaşamında polenin önemi // Uludağ Arıcılık Dergisi. 2005, 5: 33
  3. Genç F., Dodologlu A. (2002). Arıcılığın temel esasları // Atatürk Üniv. Ziraat Fak. Yayınları. No,166, 338 s.
  4. Güler A. (2006). Bal Arısı. Ondokuzmayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi. Ders Kitabı No, 55 s.189.
  5. Магеррамов М.М. Байрамов А.Б. (2022). Лечебные свойства цветочной пыльцы // Известия ГГТУ, № 1, с. 19-21.
  6. Standifer L.N. (2003). Honey bee nutrition supplemental feeding. http: // maarec. cas. psu. edu/ bkCD/ HBBiology/ nutritionsupplements.

 

ARTICLE NAME (Font: Palatino Linotype, Font: 12, bold, large)

N.SURNAME, N.SURNAME, N.SURNAME

ABSTRACT

Text 200-250

Keywords: 5-8